۳ پاسخ

عزیزم چند خریدی؟

عزیزم شما بعد استپ زدن رفتی سراغ اسپارتینا یا نه با اسپارتینا میخوای کلا باغر کنی؟
من قبلا ۱۰۷ بودم با رژیم و ورزش تو‌دوسال خودمو رسوندم به ۸۰…. الان تو بارداری کل وزنی ک‌کم کرده بودم برگشته و‌افسرده ترینم….واقعا چاقی داره لذت مادر شدنمو از بین میبره💔
برا همین تصمیم دارم به بچه زیاد شیر ندم برم پیش متخصص تغذیه

آمپول های که میزنی تاثیر هم داره اخه منم میخوام بزنم ....

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرطلا مامان مامان پسرطلا ۳ سالگی
مامان جوجـــه🐣 مامان جوجـــه🐣 ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی