۱۰ پاسخ

بستنی ،کیک،بیسکویت،
تازه شوهرم ژله و پاستیل و پفک هم میزاشت دهن بچم🤦🏻‍♀️

من هیچی ندادم و دوس ندارم فعلا هم بدم
حداقل تا سنی که میتونیم کنترل کنیم تغذیشونو خوراکیای مفید بهشون بدیم

چوب شور ،بیسکوئیتمادر، تیتاب ، ژله بستنی حتی آبمیوه هم مال سوپری رو میخوره مال خونه رو نه

من بیسکوییت مادر فرنی های مختلف آماده و شیر دادم تاحالا

در حال حاضر فعلا بيسکوئيت مادر و چوب شور( از اونایی که کنجدی هست) دادم

مثل اینکه همه بچه ها چوب شور دوست دارن دخترمن عاشقه چوب شوره

چوب شور شیر پفیلا بیسکویت مادر

من تقریبا همه چی میدم بهش

من فقط چوب شور و بیسکوییت شیره انگور میدم

چوب شور ، پاستیل، بیسکوییت سرلاک، شیر ماجان من فعلا اینارو میخرم

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها ۱ سالگی