۹ پاسخ

از ۷ماهگی دکتر گفت مجازه و دادم

من یه بار دادم همش با لا میاورد

من بهش میدم

اره بابااا

من از ۷ ماهگی دادم

اره مبتونی

از 7ماهگی بهش دادم

چون حساسیت‌زاست تا یکسال ندی بهتره

والا میگن حساسیت زاس ندین
ولی من نمیدونستم و دادم🫠

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی
مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی