خانوما،بعد از سزارین یه شب میمونیم تو بیمارستان یا بیشتر؟

۷ پاسخ

فرقی نمیکنه چ دولتی باشی چ خصوصی اگه مشکلی نباشه یه شب نگه میدارن

شربت میدن اگه رودت کار کنه و یبوست نشی یع روز
اما تا رودت کار نکنه مرخص نمیشی

اگه مشکلی نداشته باشی یه شب نگه میدارن فرقی هم نمیکنه کدوم بیمارستان وکجا باشه

اگ اوکی باشی دستشویی کنی ی شب میمونی

عزیزم بیمارستان خصوصی یه شب نگه می‌دارند فرداییش مرخصی ولی دولتی سه روز نگه میدارن

مونده ب وضعیت خودت اکثرا یکی دو روز

یه شب فقط

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد