از کجا متوجه میشن جنسیت زو میشه توضیح بدید

تصویر
۲ پاسخ

اصلا تو ازمایش انتی
ک جنسیت نشون نمیده

بعضی ها حدس میزنن از روی عدد فری بتا که اگر بالای ۵۰ هست دختره و زیر پنجاه باشه پسره ، ولی خب من این چیزا رو قبول ندارم

سوال های مرتبط

مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان helma مامان helma هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی