مامانا فرنی با آب درست کنم خوشمزه اس یا ن ؟؟؟

۳ پاسخ

منم با اب درست میکتم شیر همیشه نیس

من تا الان با اب درست کردم
با خرما یا شیره هم شیرینش میکنم

اگه میتونی یکم نبات بریز توش تا شیرین شه اگه میخوای طبیعی باشه خرما بریز

سوال های مرتبط