والله من از ۳۷هفته دارم معاینه میشم بار اول که فکرکنم معاینه لگنی بود هفته پیش هم رفتم معاینه کرد باز امروزم رفتم بهم نگفت چه نوع معاینهای انجام میده ولی برای من کلا درد داره اون لحظهای که انجام میده ولی تایمش طولانی نیست و در حد ۳۰ثانیه هم شاید نشه دوتا انگشت رو میفرسته داخل به سمت دهانه رحم حالا نمیدونم فشار میده یا من اینجوری احساس میکردم اینو خودمم متوجه نشدم ولی فکرکنم فشار میده چون من دردم میگرفت اون لحظه
بنظرمن برای هرکسی متفاوته
ولی برای بشدتتتتت درد داشت،جوری که هرکی وارد اتاق میشد ،التماسش میکردم فقط معاینم نکنه
و از نظر من که زایمان طبیعی داشتم
معاینش از حین زایمان دردش بیشتره و هیچوقت نمیخوام اون لحظه های معاینه برگرده 🤦🏻♀️
وایییی
چند دقیقس؟؟
با دست معابنت میکنه باید حین معاینه زور بزنی دست دکترت
با ژل انجام میدن نگران دردش نباش
دست میندازه تو واژن فشار میده تا باز بشه بعضی وقتا با ژل بعضی وقتا بدون ژل اگه خودتو شل شل بگیری نه دردش قابل تحمله یا اصلا درد ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.