ربطی به نوع شیرخشک نداره. مکیدن از شیشه شیر چون راحت تره و سینه مادر مکش قوی تری مسخواد بعد یه مدت بچه ها ترجیح میدن راه راحت تر رو انتخاب کنن
اره عزیزم من ببلاک میدادم دوتاشم میخورد الان نان میدم نمیگیره اصلا
من تا الان دادم دیگه بعدا چی بشه نمیدونم
من شیر خشک نان میدادم سینمم میدادم بعد ۱ ماه شیر خشک ول کرد
ن بابا الکی هسته منم میدادم قبلا الانم رفتم گرفتم شیر خشک نان ک بچه ب دنیا بیاد بهش بدم
من که میدم دو وعده
منم شیر خودمو میدم،اپتامیل هم میدم نان یه بار دادم فک کنم یوبوست میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.