من هم زایمان کردم
من دقیقا ۴۰ هفته کامل بودم شب با یک و نیم سانت بستری شدم با انقباض و بدون درد
ولی انگار وقتش بوده، دردام شروع شد و ۵ صبح زایمان کرده بودم
حاضر✋🏻
منم ۴۰هفتم امروز تمومه هنوز که خبری نیست😩
خوبه که
منم دوس دارم 40 هفته کامل بشه بعد دنیا بیاد
سی و نه هفته و دو روز با سه سانت دهانه رحم بدون درد و پارگی کیسه آب بستری شدم آمپول فشار زدن
انشالله هرچه زودتر و به سلامتی نی نی رو بغل بگیری❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.