۷ پاسخ

من هم زایمان کردم

من دقیقا ۴۰ هفته کامل بودم شب با یک و نیم سانت بستری شدم با انقباض و بدون درد
ولی انگار وقتش بوده، دردام شروع شد و ۵ صبح زایمان کرده بودم

حاضر✋🏻

منم ۴۰هفتم امروز تمومه هنوز که خبری نیست😩

خوبه که
منم دوس دارم 40 هفته کامل بشه بعد دنیا بیاد

سی و نه هفته و دو روز با سه سانت دهانه رحم بدون درد و پارگی کیسه آب بستری شدم آمپول فشار زدن

انشالله هرچه زودتر و به سلامتی نی نی رو بغل بگیری❤️

سوال های مرتبط