۳ پاسخ

من موادشو میریزم تو قالب میزارم تو فر خیلی خوب میشه مثل پنبه نرمه هیچی ازش نمیمونه

خوشمزست ک من درست میکنم کم میاد همیشه درست نشده تموم میشه 😅

من یه تخمرغ میزنم
یه استکان کوچیک شیر یا آب
نصف همون استکان روغن
وانیل و بکینگ پودر ب اندازه مواد
یه قاشق شکر
کمی هم ارده . شیره . کره بادام زمینی

سوال های مرتبط