من موادشو میریزم تو قالب میزارم تو فر خیلی خوب میشه مثل پنبه نرمه هیچی ازش نمیمونه
خوشمزست ک من درست میکنم کم میاد همیشه درست نشده تموم میشه 😅
من یه تخمرغ میزنم
یه استکان کوچیک شیر یا آب
نصف همون استکان روغن
وانیل و بکینگ پودر ب اندازه مواد
یه قاشق شکر
کمی هم ارده . شیره . کره بادام زمینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.