۴ پاسخ

من زدم فولیکولام خوب بود ولی باردار نشدم

من ماهی که زدم نشد ولی فکر نمیکنم بی تاثیر بوده باشه ماه بعدش هیچی نزدم شد
صد در صد تاثیر دارو ها و آمپول بوده چون هم تنبلی داشتم هم التهاب لوله رحم

من با سینال اف باردار شدم

من تقویت کرد فولیکولامو انتقال دادم دیروز

سوال های مرتبط