من زدم فولیکولام خوب بود ولی باردار نشدم
من ماهی که زدم نشد ولی فکر نمیکنم بی تاثیر بوده باشه ماه بعدش هیچی نزدم شد
صد در صد تاثیر دارو ها و آمپول بوده چون هم تنبلی داشتم هم التهاب لوله رحم
من با سینال اف باردار شدم
من تقویت کرد فولیکولامو انتقال دادم دیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.