خانما اب کیسه بچه تو هفته۲۵ یکیشون ۴۷ یکی ۳۱ بنظرتون ۳۱ خطر نیس

۴ پاسخ

عزیزم نگران وزنشون نباش پودر اینا هس دکتر واست مینویسه انشالله به سلامتی دنیا بیاریشون منم دوقلو باردارم

هرچی دکترت بگه همونه نگران نباش

فکر کنم از ۲۰ تا۲۴ مرز میشه ک زیاده.دیابت ک ندارین؟ با پزشک مشورت کنید من اینجا طبق نظرات تجربی خانوما ی استرسی بهم دادن ک واسه همین همیشه میگم هرچی دکتر بگه

خیلی زیاده که دکتر چی گفت

سوال های مرتبط

مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی