۹ پاسخ

آره باشیر پاستوریزه بده

آره بده. من میدم . کیک زعفرانی هامو دوس داره اتفاقا

چرا نرم کنی؟ اینجوریم با شیر میتونی بدی بهش

اره بابا بده بخوره ، منم ب دخترم میدم ، تخم مرغ داره خوبه ، مخصوصا اگه دوست داره بزار بخوره ، حساس نباش بجز تن ماهی من همهه چیز میدم

آره عزیزم میتونی بدی بهش

واسه چی نرم کنی کیک رو تو این سن یعنی هنوز غذای بافت دار نمیخوره؟!

همه چی می تونی بدی بچه بخوره نزدیک یک ونیم ساله شده

باشیرپاستوریزه بهتر میشه

آره با شیر پاستوریزه هم میتونی

سوال های مرتبط

مامان MohammadReza💙 مامان MohammadReza💙 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی