این کپسول هارو امروز دکتر بهم داده کی میدونه چیه ؟؟

تصویر
۱۹ پاسخ

شبیه قرص آهن منه ، فروفورت گاین

فک کنم اهنه مال من تقریبا اینجوریه

قرص آهن منم اینجوری

آهن

قرص آهنه

اگ داخلش دونه های ریزریز داره وتکونش بدی صدای شن و ماسه میده یعنی آهنه.اگه پودرش سفیده شایدآنتی بیوتیکه

من قرص اهنم اینجوریه

فروفورت گاین آهنه عزیزم

فیفول منم میخورم روزی۱دونه

قرص فروفورت گاین این شکلیه

خب میپرسیدی!

قرص اهنه

چرا بازه این چ دکتری بوده اینو داده

بنظرم فروفورت گاین باشه
به من دادن ولی قوطی کامل میگیرم برگرد داروخونه بپرس

شبیه قرص آهن که خیلی بده من اصلا دوسش ندارم

داخلش چی هست !!؟؟اینجوریم مگه قرص میدن

قرص آهنه فروفورت ولی داخل ظرف نیست چرا

🙄🙄همینجوری؟؟

چرا اینجورین؟ قرص اهن من این شکلیه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانوم😍🌺 مامان دلانا خانوم😍🌺 ۱ ماهگی
مامان تودلی😍💙 مامان تودلی😍💙 ۶ ماهگی