کسی توی بارداری آس آ مصرف کرده براچی میدن؟

۱۸ پاسخ

من یکی میخورم چون جفتم پایینه
دکتر برای خون رسانی بهتر به جنین برام نوشت

من یک روز در میان میخورم

معمولا برای مشکلات خونرسانی میدن

منم شبی یکی میخورم چون فشار خونم بالاس

آره عزیزم من روزی ۲ تا میخورم
راستش نگرانم،میگه شاید ضرر داشته باشه واسه جنین

من از اول بارداری میخورم
برا خونرسانی بهتر ب جنین

منم شبی یکی میخورم بخاطر اینکه پلاکت خونم پایینه

من قندم بالاعه با وزنم

به من ک نداده میتونم بدون تجویز بخورم؟؟

من میخورم واسه خون رسانی ب نی نیم

منم شبی یکی میخورم بخور اوکیه
برا خونرسانی و ایناس

من میخورم واسه خونرسانی به جنین

آره من شبی دوتا میخورم

من مصرف میکنم
بخاطر یک مرده زایی ۲۵ هفته ۵ روز داشتم دکتر احتمال داد خون رسانی به جفت و جنین خوب نبوده و خونم غلیظ
الان گفته تا ۷ ماه باید مصرف کنم

منم دوتا میخورم

برا انعقاد خون مقاومت شریان رحمی

من از۱۲هفته خیلیام روزی دوتا مصرف میکنن برای جلوگیری ازلخته شدن خون و خونرسانی بهتر به جنین هسش

من مصرف میکنم واسه خونرسانی بهتر به جنین

سوال های مرتبط

مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی