منم که سزارینم کمردرد بد دارم جای بخیه ها هم اذیت کنندس
علت کمر درد اینه که عضلات و رباط ها شل میشن که روند زایمان راحت تر انجام بشه ربطیم به مدل زایمان نداره تا عضلات و رباطها سفت میشن فشار روی استخوان ها و مفاصله و درد ایجاد. میشه . و تنفس شکمی و تمرین کگل میتوتی زودتر بهتر شی
ولی شدت دردی که میگی زیاده برو دکتر بنظرم اول برو پیش دکتر زنانت اگه عفونت و اینا نبود خودش ارجاعت میده به پزشک مربوط
منم زایمانم طبیعی بود
اینطورم 🥲
وای منم همینم زانوهامو کمرم طوری درد میکنه که اصلا دوست ندارم رو زمین بشینم چون بلند شدنم مکافاته ازدرد میمیرم
ویتامینه هاتو بخور، کلسیم و دی
منم طبیعی بودم اینجوریم خیلی داغونم چندتا مهره از لگن به بالا خیلی درد میکنه بعضی وقتام یه درد شدیدی میوفته تو لگنم
منم دارم 😩
من سزارینم خیلی بده واقعا
عفونت نداری عزیزم؟
عفونت هم باعث کمر درد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.