۹ پاسخ

منم که سزارینم کمردرد بد دارم جای بخیه ها هم اذیت کنندس

علت کمر درد اینه که عضلات و رباط ها شل میشن که روند زایمان راحت تر انجام بشه ربطیم به مدل زایمان نداره تا عضلات و رباطها سفت میشن فشار روی استخوان ها و مفاصله و درد ایجاد. میشه . و تنفس شکمی و تمرین کگل میتوتی زودتر بهتر شی
ولی شدت دردی که میگی زیاده برو دکتر بنظرم اول برو پیش دکتر زنانت اگه عفونت و اینا نبود خودش ارجاعت میده به پزشک مربوط

منم زایمانم طبیعی بود
اینطورم 🥲

وای منم همینم زانوهامو کمرم طوری درد میکنه که اصلا دوست ندارم رو زمین بشینم چون بلند شدنم مکافاته ازدرد میمیرم

ویتامینه هاتو بخور، کلسیم و دی

منم طبیعی بودم اینجوریم خیلی داغونم چندتا مهره از لگن به بالا خیلی درد میکنه بعضی وقتام یه درد شدیدی میوفته تو لگنم

منم دارم 😩

من سزارینم خیلی بده واقعا

عفونت نداری عزیزم؟
عفونت هم باعث کمر درد میشه

سوال های مرتبط