۳ پاسخ

برای بچه‌ها دیفن معمولی میدن

برا بزرگا ضرر داده چه برسه بچه ها

اره من یبار دادم بالا اورد ترسیدم بدجوری دیگه ندادم . عوارض داره ندی بهترن

سوال های مرتبط

مامان محمدعشق مامانش مامان محمدعشق مامانش ۴ سالگی