چرا این ماه همه حامله شدن😐😂😂

۱۴ پاسخ

بهار فصل جفت گیریه 😂

بلا دوره از ما انشاالله 😂😂😂

اسمشو نیار دامن مارم میگیره ها😂

از وقتی جنگ شده مردا به جای بیرون خونه رو کندن ..از اسفند تا الان خیلی‌ها حامله میشن

من خرداد پارسال این موقع ها باردار شدم الان. پسرم سه ماهشه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

وای من۸ روزه عقب افتادم تستم زدم منفی بووود خدااااا نیاره این روزوووووو اووف

فصل گرده افشانیه دیگه

منم عقب انداختم 🤣🤣🤣

وای دقیقااا 🤣🤣🤣

نگوووو من عقب انداختممم

وای من ۱ساعت دیرشده بود پریودم داشتم‌سکته میکردم🤭🤣🤣🤣

خوشبختانه همیشه دوران تخمک گذاری یه چیزی پیش میاد که کلا اون قضیه رو نداریم🤣🤣🤣

ما ک 12 فرودین ی اقدام داشتیم الان دو ماهشه ب سلامتی 🤣

چون فصل بهار برا باروری خوبه😁

سوال های مرتبط

مامان 🎀پنـاه 🎀 مامان 🎀پنـاه 🎀 ۳ سالگی