بهار فصل جفت گیریه 😂
بلا دوره از ما انشاالله 😂😂😂
اسمشو نیار دامن مارم میگیره ها😂
از وقتی جنگ شده مردا به جای بیرون خونه رو کندن ..از اسفند تا الان خیلیها حامله میشن
من خرداد پارسال این موقع ها باردار شدم الان. پسرم سه ماهشه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
وای من۸ روزه عقب افتادم تستم زدم منفی بووود خدااااا نیاره این روزوووووو اووف
فصل گرده افشانیه دیگه
منم عقب انداختم 🤣🤣🤣
وای دقیقااا 🤣🤣🤣
نگوووو من عقب انداختممم
وای من ۱ساعت دیرشده بود پریودم داشتمسکته میکردم🤭🤣🤣🤣
خوشبختانه همیشه دوران تخمک گذاری یه چیزی پیش میاد که کلا اون قضیه رو نداریم🤣🤣🤣
ما ک 12 فرودین ی اقدام داشتیم الان دو ماهشه ب سلامتی 🤣
چون فصل بهار برا باروری خوبه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.