انشالله بچه ی شما راحت بگذرونه
برای من که خیلی سخته من صبح زدم خیلی پاش درد داره
ببین توصیه ای ک میتونم اول اینک استرس نداشته باش خیلی سبک بود و ب این فکر کن تا ۶سالگی راحت میشه
دوم از زمانی ک زدی بذار بچه راه بره و فعالیت کنه
و اینک قطره پاراکید هر ۴ساعت دوبرابر وزنش بده و کمپرس سرد و گرمم روز اول و دوم بذار
امیدوارم خوب و خوش بگذره
من امروز زدم فعلا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.