۴ پاسخ

انشالله بچه ی شما راحت بگذرونه

برای من که خیلی سخته من صبح زدم خیلی پاش درد داره

ببین توصیه ای ک میتونم اول اینک استرس نداشته باش خیلی سبک بود و ب این فکر کن تا ۶سالگی راحت میشه
دوم از زمانی ک زدی بذار بچه راه بره و فعالیت کنه
و اینک قطره پاراکید هر ۴ساعت دوبرابر وزنش بده و کمپرس سرد و گرمم روز اول و دوم بذار
امیدوارم خوب و خوش بگذره

من امروز زدم فعلا خوبه

سوال های مرتبط