۳ پاسخ

می‌تونه از هوای گرم هم باشه یا از دندون

اگ از همون اول ک شیر میخوره بالا میاره رفلاکس معده داره

خب شايد سيره زياد از حد ميدي بهش

سوال های مرتبط

مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی