۶ پاسخ

عزیزم بیمارستان انصاری راضی بودی؟
هزینه تراشی نکردن یا بچه و الکی نگه نداشتن؟

کدوم بیمارستان بودی؟
چه چیزهایی لازمه با خودمون ببریم؟

قبل عمل استرس داشتی؟

سلام خیلی درد داره؟🤔من شرایطم طبیعیه و لگنمم کاملا تواناییشو داره معاینه شدم ولی الان دو روزه دلم نمیخواد طبیعی زایمان کنم در صورتیکه کل ۹ ماه دلم میخواست طبیعی باشه😢الان یهو ترسیدم

پمپ درد گرفتی؟ اگه آره راضی بودی؟

عزیزم جوراب واریس و گن بیمارستان برات نوشتن یا نه چقدر خریدیشون؟

سوال های مرتبط