۴ پاسخ

حلوا برنج
اگه خیلی نرمه آرد برنجت شیرینی برنجی

برا خودتون؟ یا بچه؟
اگه برا خودتون هست مگنولیا خیلی خوشمزه میشه

من حلوا درست میکنم

من امروز حلوای کدوحلوایی درست کردم بزن گوگل
خیلی خوشمزه شد و مزه بستنی میداد طنین هم خیلی دوس داشت...فقط خواستی درست کنی مقدارش کمتر از دستور بریز

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری