۵ پاسخ

ن بابا کجا بیاد
قشنگ استراحت کن هیچی نمیشه

ای منم اینطوریم نمیدونم چرا میرم دستشویی نمیتونم بشینم حس میکنم خیلی پایین میاد
باید دراز بکشی و استراحت کنی زیاد نشین

توالت فرنگی استفاده کن حتما
یه چند بار استفاده کنی عادت میکنی بهش

منم اینطورم
فردا میرم انومالی
ببینم دکتر چی میگه بهم

از توالت فرنگی استفاده نمیکنی؟

سوال های مرتبط