خانومای یزدی کیا دکترشون خانوم پروین شادمان؟؟؟

۶ پاسخ

نانازی و دلبر🥰💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

بیمارستان مرتاض برای زایمان سزارین کسی دکتر خوب میشناسه اونجا باشه برم؟

من به دختر جاریم گفتم نرو پیش رشیقی گوش نداد الان بچش 10 روزه بستریه بچه زیادی رسیده مدفوع خورده زایمانش هم خیلی اذیتش کرده بی عقل بهش گفته سر دستشویی ایرانی بشین که رحمت باز بشه رحم باز نشده آخرش سزارین شده

رشیقی هم یه نفرو کشته خیلی حواست باشه بهترینو انتخاب کن

بچه در حین زایمان کشیده شده بچه معیوب شده

از من میشنوی نرو یک نفرو میشناسم که بچه رو در حیا زایمان طبیعی کشیده بچه معیوبه نمیشینه الان 5 سالشه باید بغلش کنن دکتر رشیقی از شادمان داغونتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد