نانازی و دلبر🥰💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
بیمارستان مرتاض برای زایمان سزارین کسی دکتر خوب میشناسه اونجا باشه برم؟
من به دختر جاریم گفتم نرو پیش رشیقی گوش نداد الان بچش 10 روزه بستریه بچه زیادی رسیده مدفوع خورده زایمانش هم خیلی اذیتش کرده بی عقل بهش گفته سر دستشویی ایرانی بشین که رحمت باز بشه رحم باز نشده آخرش سزارین شده
رشیقی هم یه نفرو کشته خیلی حواست باشه بهترینو انتخاب کن
بچه در حین زایمان کشیده شده بچه معیوب شده
از من میشنوی نرو یک نفرو میشناسم که بچه رو در حیا زایمان طبیعی کشیده بچه معیوبه نمیشینه الان 5 سالشه باید بغلش کنن دکتر رشیقی از شادمان داغونتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.