۸ پاسخ

۱۲ خوبه پسرم رو سیسمونیش داشت .۲ماهی ک پا میزنه بلده

منم میخواستم بگیرم ولی پای بچه هام نمیرسه به رکاب هنوز

۱۲الان خوبه براشون

۱۲ قیمتش ۵تومن شد بلد نبود دیگه خودم سوار دوچرخه داداشم شدم ۲۶هست دوچرخه داداشم فکر‌نکنید کوچیکه یه وقت موقعی که رکاب میزدم نگا می‌کرد یاد گرفت اونم رکاب زدن یاد گرفت

سایز۱۲خوبه من پارسال شهریورگرفتم۵۳۰۰الان همون شده۱۴ملیون

دخترم ۱۶سوار میشه

۱۲ خوبه ۱۶ بزرگه.عید گرفتم ۱۰ تومن

شاهان ۱۲داره
همونم هنو نمیتونه رکاب بزنه

سوال های مرتبط