از روز اول
از اول اشکش میومد
دقت نکردم ولی خیلی وقته که اشکش میاد
دوتا بچه هام از اول ک دنیا اومدن گریه با اشک دارن
مال شما نکنه اشک نداره؟!
از ۶ماهگی
یکی دو ماهگی فکر کنم
دخترم اشکش میاد وقتی گریه میکنه
دختر من که از اول اشک داشت
اصلا دقت نکرده بودم به این قضیه.. نمیدونم
نمیدونم ولی الان میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.