۵ پاسخ

مای بیبی پنج پلاس هم داره اونو امتحان کن ببین چطوره

خب بزررگ بشه چ اشکالی داره بهتر ازینه که کوچبک باشه

مای بیبی ۶ اگه بهش میسازه بخرین قوارش کوچیکتره

پوشک رو میگی؟
خب وقتی ۵ کوچیکه ۶ بگیر
ولی مولفیکس نگیر چون مولفیکس سایزش بزرگتره کلا

۶ بپوشون،مدل لش و گشادم که مده

سوال های مرتبط