تن ندین بهتره به جاش خود ماهی رو بدین
من اصلا تن ماهی ندادم فقط ماهی دادم
نه کلا کنسروی هیچی نده
نههههه
تن ماهی ندادم
ولی باقالی پلو میدم
خودمم نمیخورم تن ماهی چه برسه به بچم
ماهی بجاش میدمش
یکی دوبار دادم اصلا از تن خوشش نیومد
باقالی هم دادم
دکتر تو چکاپ ۱۸ ماهگی گف مجازه فقط جوشوندش کاملا رعایت شه اگه ۴ ساعت بعد جوشوندن خورده نشد دوباره باید جوشونده بشه.
ولی حدالامکان داده نشه بهتره
من ن ندادم تا حالا ن تن ن باقالی
باقالی آره تن نه
نه تا حالا ندادم
باقالی هم نده
ن تن خیلی بده
باقالی چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.