تن ماهی میدین به بچه هاتون؟

۱۳ پاسخ

تن ندین بهتره به جاش خود ماهی رو بدین
من اصلا تن ماهی ندادم فقط ماهی دادم

نه کلا کنسروی هیچی نده

نههههه

تن ماهی ندادم
ولی باقالی پلو میدم

خودمم نمیخورم تن ماهی چه برسه به بچم

ماهی بجاش میدمش

یکی دوبار دادم اصلا از تن خوشش نیومد
باقالی هم دادم

دکتر تو چکاپ ۱۸ ماهگی گف مجازه فقط جوشوندش کاملا رعایت شه اگه ۴ ساعت بعد جوشوندن خورده نشد دوباره باید جوشونده بشه.
ولی حدالامکان داده نشه بهتره

من ن ندادم تا حالا ن تن ن باقالی

باقالی آره تن نه

نه تا حالا ندادم

باقالی هم نده

ن تن خیلی بده

باقالی چی؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی