۳ پاسخ

من فقط سالمون و قزل چون باقی ماهی ها توی عمق شنا می‌کنم و جیوه دارن

از ۹ ماهگی به بعد دادم

اره من همیشه میدم

سوال های مرتبط

مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری