۹ پاسخ

من خریدم ولی راحت نبود
بنظرم‌ نیم تنه خیلی راحت تره

من دو تا گرفتم

منم هنوز نگرفتم ولی دوتا میخام بگیرم

من بیشتر تاپ شیردهی خریدم
۳ تا گرفتم
یدونه ام سوتین

اره من سر پسر اولم ۳تا خریدم خعلی کاربردیه

اره حداقل یک دونه هم باشه کافیه

من از الان خریدم

من خریدم پسرم به دنیا اومدکوچیک شد یه سایز بزرگ تر بگیر

نه ولی باید بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد