دومی بهتره عزيزم
من وسطی رو دارم خوبه از بالا باز میشه
الآنم تازه اون مدل پایینی روسفارش دادم دقیقا همین مدل ولی رنگ طوسیش این مدل اسفنجی هم از وسط باز میشه دکمه داره مهم از بالا قزن داره باز و بسته میشه مثل مدل وسطی
من از سومی خریدم برا خودم .
دومی هم خیلی شنیدم میگن راحته
من هنوز نگرفتم ولی فک کنم دومی بهتره استفاده ازش
دومی راحته
م دومی رو دارم خیلی راحته
من دومی خیلی راحت تر بودم مخصوصا تو مهمونی ها
سومی از همه بهتره
دومی ام اگر نوک داره سینت خوبه
من دومی خریدم بهتره
مارک رایکا خیلی خوب و استاندارد هست
من از سومی ها گرفتم
من از این جلو دکمه های ها گرفتم خوبه
آره خوبه اونایی که وست سینه هم سه دکمه هست راحنه
من دومی رودارم
منکه فعلا سینه ای ندارم🤣یدونه گرفتم انشالله اگ دربیاد
عزیزم بالای خیلی راحته ولی دکمه باز بشه کلن ول میشه وسطی بهتره مخصوصا مارک لعیا پایینیه هم خوبه ولی بدیش اینه دکمه وسط باز کلا ول میشن
من دومی و سومی رو گرفتم خیلی خوبه هم سفت و محکم نگه میداره هم دکمه هاش باز نمیشن
اولی قشنگع ولی باز و بسته کردن سخته
دقیقاً سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.