واسه بعد زایمان سوتین شیردهی بهتره یا نیم‌تنه؟

۵ پاسخ

من نیم تنه گرفتم که راحت باشه ولی دکمه داره واسه شیر دهی هم هست

سوتین شیردهی ولی یه سایز بزرگتر بگیر که فشار نیاره به سینه

والا من سینم زخم بود هرچی میخورد به سینم دلم غش میکرد خدا کنه سرایت اینجوری نشم🥹

نمیشه همین سوتین روزای عادیمونو بزنیم؟؟؟

به نظرم سوتین شیر دهی

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد