۸ پاسخ

بچه ها حرف اخرو تکرار میکنن

خب حرف بدی نزده بچه ک
دلش دادا میخاد

پسر منم میگ دَدَه ب باباش شیر میگ بدیم نینی من بهش یاد دادم بعد میگ عزیز دده‌ 🤣🤣🤣

نیهان کلمه آخر جمله رو تکرار می‌کنه شاید برا همونه

اصلا بلده بگه ابجی

بچه کلمه آخر رو تکرار میکنن .من به دخترم میگم مامان دوست داری یا بابا
میگه بابا 🥲🫠😂
بعدش باز میپرسم بابا دوست داری یا مامان میگه مامان😅🙄

😂😂😂😂

از جایی یاد نگرفته معمولا بچه ها تو این سن کلمه آخر رو تکرار می کنن 😁 فردا ازش بپرس دادا یا آجی میگه آجی😂

سوال های مرتبط