خانما واکسن کزاز نزدم کی بزنم؟ضررنداره؟

۹ پاسخ

من سرمای شدید خوردم سه هفته از وقتی دکتر بهم گفت برو بزن، نشد بزنم... بعدشم گفت دیگه الان فایده نداره نمیخواد بزنی. گفت اگه بری بزنی بد نیستا ولی ولش کن دیگه.

منم میترسم تو بارداریم بزنم نمبشه بعدش بزنم

بزن دیگه الانا من ۳۰هفته زدم....ن ضرر نداره

من امروز رفتم گفتم۲۸هفته بیا بهتره
توام الان برو بزنش عوارضم ن نداره اگر داشتن نمیگفتن

منم دوسه روز دیگه میزنم

اگه نزدی ۲۵سالگی حتما بزن بهترین هفته مجاز ۲۸ تا۳۴ هفته هست بهداشت میزنن و عارضه ای جز سنگینی دست و کمی تب خفیف و شاید هم هیچی نداره

برا من دیروز صبح زدن
از دیشب دستم درد می‌کرد الان دیگه شدیدتر شده
من مجبورم بخاطر اتاق عمل رفتنم بزنم وگرنه به هیچ وجه نمیزدم

من بارداری اولم نزدم نمیدونم والا چیه این بارم نمیزنم

از هفته ی ۲۸ تا ۳۶ وقت داری
حتما بزن

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته سی‌وسوم بارداری