مامانا من واکسن کزاز نزدم تا کی میشه زد 🥲

۸ پاسخ

اگه زیر ۱۰ سال ازدواج کردی نیاز نیست چون قبل ازدواج زدی قطعا

من امروز زدم

واکسن کزاز چیه جریانش🙄منم نزدم

منم نزدم 😐😐

شما هم تاریخ زایمانتون تو گهواره ٢٤ مرداده؟😁

تا ۳۶ من ۳۵ هفته زدم

از مرکز بهداشت پیگیری کنید

بعد جنگ بزن😂تا ۳۳هفته برو

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دِلا😍 مامان دِلا😍 ۱۱ ماهگی