کسی بوده بچش بعداز زدن واکسن تب نکنه؟؟؟

۸ پاسخ

عزیزم شما یک زمانی برای برنامه نویسی تاپیک زده بودی چطور بود الان یاد گرفتین دوره اش چطور بود

بچه بیاید گروه زدم روبیکا بیاید شمارتون بدید گروه مامانا

فقط ۶ ماهگی تب کرد

آره خداروشکر تب نکرد

اره عزیزم من ۲ماهگیشو ک زدیم تب برشو سرتاییم میدادم شکرخدا تب نکرد فقط ی سری چون مادرشوهرم قنداقش کرد تب کرد ک بازش کردم همین

اره من دوتا بچه هام رو وقتی واکسن زدن تب نکردن ، الان این سومی رو نمیدونم چجوریه😁

اره عزیزم من دیروز زدم پسرم تب نکرد خداروشکر

من شکر خدا زدم تب نکرد

سوال های مرتبط