منم همین مشکل ودارم
من حتی بعضی موقعا به خودم میگم پاشم غذا بذارم یرای دخترم بعد یه ساعت یا دوساعت یادم میوفته که ای وای غذا نذاشتم براش خیلی حس بدیه
بقیه هم فک میکنن تو سهل انگاری که یادت رفته نمیدونن که دست خود ادم نیست
روالش همینه 🐟🐟🐟 حافظه دچار مشکل میشه
منم این مشکل دارم
منم همین مشکل دارم
منم🫨
وای منی ک حافظم عااااالی بود الان داغونم چند شب پیش بیدارشدم به شوهرم میگم مامان این بچه کیه😕هرچی فکر میکردم نمیدونستم😂
نه عزیزم اینها همه طبیعیه .علمی نمیتونم درست توضیج بدم اما برداش خودم از متن علمی که خوندم این بود که مغز یه قسمتهایی رو که حس میکنه نا مرتبت به بارداری و بچه و ... هستش رو خاموش میکنه و تمام انرژی خودش رو میزاره رو مواردی که به بچه مربوطه .شما خودت رو ببین زودتر از همه حتی با نفس کشیدن بچت بیدار میشی از خواب چه برسه به گریه .اینا همه طبیعیه
بعد زايمان تا دوسال طول ميكشه سلولاي خاكستري مغز از بين رفته تو بارداري
همه همينيم عزيزم. الزايمر نيست. سلول هاي خاكستري مغز در بارداري از بين ميرن. بدن دو سال زمان ميخواد تا همه ي اون تغييرات رو ترميم كنه.
بنظرتون مال سزارینه
یا سر زایمان طبیعی هم همینه ؟؟
منم اینجوریم حافظم عین ماهی شده هیچی یادم نمیمونه امروز مایع لباسشوییو ریختم درشو بستم اومدم نشستم بعد یه ساعت دیدم عه نزدمش که کار کنه😐
منم همینطور 🤝🏻🫠
یه کارای عجیب غریبی انجام میدم مثلا تو فوری چای میریزم ولی یادم میره دم کنم 😂🤦🏻♀️
منم همین مشکل رو دارم
فکر میکردم فقط من اینجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.