۵ پاسخ

من اصلا نبستم اتفاقا امروزم دکتر بودم ،گفتم همه بهم میگن سر پسرتون نبستی فرم نگرفته ،گفت اصلا نیازی نیست ببندی به مرور خودش پر میشه و اصلاح فرم میده
دکترم پروفسور دهقانی بود که معرکه‌اس دیگه حجت تمام

من سربند گرفتم

توی لوازم سیسمونی دارن بگو پیشانی بند میخوام
اکثرا سفیدن و ساده

من کلاه سرش میکنم

اصلا برای چی میخوای ببندی؟😐

سوال های مرتبط