من اصلا نبستم اتفاقا امروزم دکتر بودم ،گفتم همه بهم میگن سر پسرتون نبستی فرم نگرفته ،گفت اصلا نیازی نیست ببندی به مرور خودش پر میشه و اصلاح فرم میده
دکترم پروفسور دهقانی بود که معرکهاس دیگه حجت تمام
من سربند گرفتم
توی لوازم سیسمونی دارن بگو پیشانی بند میخوام
اکثرا سفیدن و ساده
من کلاه سرش میکنم
اصلا برای چی میخوای ببندی؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.