۴ پاسخ

ادرارتو بریز تو لیوان یبار مصرف کیتو بذار توش بعد اگه دوتا خط افتاد یعنی ۳۶ یا فک‌کنم ۴۸ ساعت اینده تخمگذاریته

چند روز بعد از پریودی باید استفاده کرد؟

برای چی هست اصلا؟

اون قسمتی ک فلش داره رو بزنین ب ادرار

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شکرانه مامان شکرانه قصد بارداری
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد