۶ پاسخ

هر کی جز موهبتی

بیمارستان هفده شهریور مگه شیفتشون باشه که بیان بالای سرت البته تموم پروسه زایمان طبیعی از به دنیا اوردن بچه و بخیه زدن به عهده ماما هستش دکتر در حد یک سر زدن میاد مگه خدای نکرده اتفاقی بیفته یا یهو سزارین اوژانسی بشی که خودش عمل کنه

من دکترم زهره پرنگ بود خیلی راضی بودم

من داورپناه بودم بیمارستان مادر ولی می‌دونم رییس بخش بیمارستان ۱۷ شهریوره اگه شیفتش باشه زایمان طبیعی میاد بالا سرت من خیلی راضی بودم

دکترمشایخی

من خودم تحت نظر داورپناه هستم
تعریف زهرا موهبتی و دکتر خودمو خیلی شنیدم

سوال های مرتبط