اسم دختر اولم ملورین، و اسم این جوجه خانم رو هم میزاریم دُرین 😊
اراد 😍❤
سردار😍
ما هم خیلی دنبال اسمیم مخصوصا اینکه تکراری نباشه
اسم پسرم یوناست
برای دومی داریم به دیلا فکر میکنیم
ما ارسلان میزاریم
منم اسم پسرمو رو میزارم سیاوش
ما تا الان اسم زیاد انتخاب کردیم
ولی به احتمال زیاد امیرمحمد بزاریم
من سورنا دارم اینو داداش گفته سامیار
لیام😁
من میخوام بزارم روشنک
من احتمالا اسم پسرم بزارم کارن
من میذارم آریشا پسر اولمم آرتا
شاهان
پسرمو میذاریم شاهیار اولی هم زانیار هست اگرم دخترم بود میذاشتیم زلال
پرنسا😍🎀🥹
تابان
منم از مجردیم میگفتم آرسین
و الانم همون آرسین شد😍🥹
نامدار باشه پسرتون اسم فوق العاده قشنگی داره🌸👌🏻
شاهان و هاکان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.