من که می زارم آریا مهر. اما اسم آدریان هم بنظرم قشنگه
من شاید بزارم آراد
من اسم پسرم حسام خیلی راضی ام خیلی لفظش قشنگه🥰🥰
آرسین
کارن
ویهان
جانیار
رادین
رادوین
رادمهر
رادمان
زانیار
کوهیار
مهزیار
رایبد
آران
مهبد
برسام
هیراد
هاکان
هامین
فعلا اسم آرسین ب دلم نشسته
من میزارم آرسین ولی آرسام هم قشنگه
شاهان
اهورا
نویان
نیکان
ارش
کیارش
کوروش
اریو
یزدان
کیان
کیسان
شایا
دیار
لیام
رهام
واقعا انتخاب اسم بنظرم یک چالشه اسم پسر منم ماجراها داشت اولش میخواستم بذارم رضایار دقیق ۸ ماه اینطوری صداش زدیم ک یشب رفتیم مهمونی و بحث اسمش شد و اینقدر مسخراش کردن ک برگشتیم خونه شوهرم دودل شد و کلی با خودش کلنجار رفت حقیقتا من آدمیم حرف مردم به کتفمه میگم هرکی مسخره میکنه شخصیت خودشو میرسونه ولی شوهرم معتقده جامعه رو کنمیشه تربیت کرد و براش مهم بود ک اگر مدرسه بره یا تو جامعه مسخرش کنن اعتمادبنفسش نابود میشه و اینا اسمشو با خودش ست کرد منم دیدم ذوق میکنه موافقت کردم😍🥰
اهورا
بنیامین
بردیا
مهیار
یزدان
خودماینا رو دوست دارم ولی قطعی انتخاب نکردم🥺
آیهان . کیان . آدرین .
نیکان رادین لیام آدرین حامین
من میزارم لیام
من اسم پسرمو گزاشتیم دیان 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.