بیشتر اسامی ایرانی ،خوش آوا، خوش صدا و اسامی میخوایم که مخفف یا طنز نشه 🧸
چه سبکی دوست داری؟
مهدیار
سپهر
ارشیا
آرتا
رایان
رادین نیکان
منان
وهاب
وطن
رسا
آرتا
اسم پسر خودم مهرسام😅😅
من میخوام بزارم نویان😍
آرنیک، دیار،رادمهر،آیهان،ویهان
ایمان ، ایلیا، متین
روهان
دیار
دیان
هیرسا
آرتان
نیاوش
هومان
هامین
هامیم
یا علی
آیهان
سورنا
پاشا
پاداش
اروین
میراث
دایار
میراث، ایمان، مانی
اسم پسر خودم داریا🥹❤️
فراز
والا
دیان، آرین، هیراد
اسم پسرمو بنیامین گذاشتم به معنی پسر برکت... آرتا و مهدیار هم دوس داشتم
ایوان 💙 یعنی خدای مهربان اسم بین المللی هم هست 💙
رایان
محمد
علی
سامیار
عدنان
ساواش
هیراد
علیراد
😁
سلام من سونو آنومالی داد گفتن تو سر بچم یه کیست هست کسی هس این شرایط داشته باشه و رد شده باشه دکتر گف هفته بالاتر که بری بچه بزرگ شه کیس اکثرا رد میشه ولی نگرانم
اسم گل پسر اولم آرین هست دومی رو یا آریا میزاریم یا آرتین بازم هرچی پدرش بگه
منم نمیدونم اسم پسرم را چی بذارم اسم خواهرش نیایش هست
منم میخوام بزارم اهورا اگه دوست داشتی شما هم بزار😂
اگه پسر باشه میخام بزارم محمدرضا
من میخام بزارم آریشا
من بین رادین، رادوین، رایان، رادمهر گیر کردم. شما بنظرتون کدومش بهتره؟
من اسم پسملمو میزارم شاهان❤️
یزدان
هیراد.لیام.آرن.آراز
من میخام بذارم حامی حامینم دوست دارم اماحامین دومدله یکی حامین یکی هامین اولی به معنای حمایت گره دومی به معنای تابستان امامیگم معنی دومی جالب نیست بذارم حامین ممکنه هرنوشتن و...خیلی خطابکنن همون میذارم حامی لقب آقام ابوالفضل هم هست
من میخوام انشالله بزارم آرمین
درسته قدیمیه ولی هنوز شیکه اسمای جدید خیلی سبک و بد شدن یسری هاشون
تو میتونی آرمان ،آرش،سامیار،شاهان،حامی
هم بزاری
من نینیم پسر باشه میذارم ساواش
نویان 🙂↔️
محمد علی
ببین فامیلش چیه ب اون بیاد
من اسم پسرمو میخوام بزارم امیر محمد😍🥹🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.