۹ پاسخ

منم بعضی وقتا روی واژنم همچین چیزی حس میکنم😂🤦🏻‍♀️

منم اینجوری شدم جدیدا گاهی اوقات گازم میگیره 😂

اره میلرزه

سلام‌دکتر به شما تاریخ زایمان داده

منم اینجوری شدم

بند ناف نیست پاهاشونه یهو مبارزه عصبش داره تشکیل میشه روش اختیار ندارن

خخخ اره منم حس کردم

منم تا حالا چند بار اینجوری شده
شاید دارن با بند ناف تاب بازی میکنن🤣

اره ، من شنیدم بند ناف و میکشه ،

سوال های مرتبط