خانوما بخیه هامو حتما باید دکتر خودم بکشه؟؟

۴ پاسخ

من اولی رو برا شوهرم عزیز بودم بردم دکتر جراح برام کشید خداتومن هم پول گرفت.این یکی دیگه حتی باهام هم نیمد مثل کوزت رفتم بیمارستان پوکیده شهرمون برام کشید😂😂

نه میتونی جای دیگم بکشی اگ هیچ مشکلی نداره بخیه هات

عزیزم چطوری نی نی گلت خوبه ؟
وای نی نی شبا می‌خوابه یا بیداره ؟

من دادم خواهرم کشید

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی