۵ پاسخ

دخترمنم کم وزنه الان 12کیلو بود چندروز پیش اما خوراکشم خوبه نمی‌دونم چرا وزنش کمه دخترمن همه چی میخوره منتها کم کم میخوره اگه گشنه باشه همشو میخوره میوه وشیرم خیلی دوست داره خدارو شکر سوپم هرروز درست میکنم میدم میخوره سوپ شیشه ای هم خیلی عالیه بده براش حتما

منم بچم ۳۷هفته با وزن ۲۵۰۰بدنیا اومد ولی خب خورد و خوراکش خوبه نشده تا حالا بخاطر اینکه اشتهاش باز بشه شربتی بهش بدم از اول خوب بود خدارو شکر دوسالگی ۱۳/۲۰۰بود
تخم مرغ آبپز هر روز میخورع
تخم بلدرچین هفته ای ی بسته دوازده تایی میخوره ماهی هفته ای دوبار براش سرخ میکنم میدم بهش بخوره گوشت قرمز گوسفندی هفته ای ی بار براش با نخود و لوبیا چیتی و سیب زمینی میذارم له میکنم میخوره کره بادام زمینی با عسل و کره حیوانی قاطی میکنم با نان میدم بهش ماست هر روز بهش میدم و بهش پودر کنجد سفید هم اضافه میکنم سیب زمینی آبپز و سرخ شده دوتاش میدم غذاهای خودمون هرچی درست کنم میدم بهش چیپس و پفک و.....اصلا نمیدم میوه هم همه چی میخوره گوشت مرغ ران یا ته ران رو براش میذارم تو توستر میخوردش شیربرنج درست میکنم تو پودر بادام میریزم شیر موز شیر و عسل با پودر پنج تا بادام میدم بهش مغزیجات هم با کاسه میذارم جلو دستش میخوره کته دوغ هرچی میبرمش بیرون ی چیزی برای خوردنش با خودم میبرم ک بیرون چیزی نخاد خوابشم سعی میکنم همیشه ب موقع باشه امیدوارم مفید باشه برات ❤️❤️

ببر پیش دکتر غدد عزیزم هم وزنش زیاد میشه هم قدش

میخاسی از دکتر بپرسی خب چیکار کنم میگی کمبود وزن داره

الان چنده وزنش؟

سوال های مرتبط