۷ پاسخ

وای منم

یه بالشت بزار زیر زانوت اگه شیر خودتو میدی تا سمت سربچه بالا بمونه خیلی راحت شیرمیخوره خودتم اذیت نمیشی...

منم اویل خیلی اذیت میشدم بهغیر از دست درد همش میپرید توی گلوش دیگه الان خوابیده بهش شیر میدم نمیدونم حالا شاید تاثیری روی رفلاکس اینا داشته باشه ولی خودم نمیتونم

دراز بکش جوجه رو بغل کن که شیر بخوره

ی بالشت شیردهی بزار

اینگونه شیر میدهبم😂
روپام گذاشتم🤦🏻‍♀️😂اینطوری ام کمرم میشکنه

تصویر

دراز بکش خب شیر بده

سوال های مرتبط