۳ پاسخ

تا ۱۰ روز بعد معمولا باید صبرکنی عزیزم

نه صبر کن چندورز دیگم بزن ایشالا ک مثبت شی چون اقدامی ممکنه هورمونات بهم ربخته باشه پریودیت اینجوری شده برای منم پیش اومد بعد۹روز پریود شدم

من با ای شرایط هروقت بتا میدادم فقط الکی یه هزینه ای میکردم و همیشه ۱ یا ۲ میشد ،اگه مثبت شی بی بی نشون میده میخوای فعلا صبرکن

سوال های مرتبط

مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری