تا ۱۰ روز بعد معمولا باید صبرکنی عزیزم
نه صبر کن چندورز دیگم بزن ایشالا ک مثبت شی چون اقدامی ممکنه هورمونات بهم ربخته باشه پریودیت اینجوری شده برای منم پیش اومد بعد۹روز پریود شدم
من با ای شرایط هروقت بتا میدادم فقط الکی یه هزینه ای میکردم و همیشه ۱ یا ۲ میشد ،اگه مثبت شی بی بی نشون میده میخوای فعلا صبرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.