عزیزم تو اونماه روز ۵ تاخیرت بی بی منفی شد کی مثبت شدی یا با ازمایش مثبت شدی من ۵ روز تاخیر دارمبی بی میزنم منفیه امیدی هست بعدا مثبت بشه
تا حالا تاخیر داشتی؟
خوشبختم البته من روز ۶ هستم فردا دوباره بی بی چک میزنم امروز خودمو کنترل کردم بی بی نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.