۳ پاسخ

عزیزم تو اون‌ماه روز ۵ تاخیرت بی بی منفی شد کی مثبت شدی یا با ازمایش مثبت شدی من ۵ روز تاخیر دارم‌بی بی میزنم منفیه امیدی هست بعدا مثبت بشه

تا حالا تاخیر داشتی؟

خوشبختم البته من روز ۶ هستم فردا دوباره بی بی چک میزنم امروز خودمو کنترل کردم بی بی نزدم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آراد 🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری