۴ پاسخ

من ۲۰ تا بخیه خوردم دردم نداشتم گاهی یکم ک قابل تحمل هست

به نام خدا ۵۳ تا 😂
برا درداش چیکار کردم؟هیچی به فنا رفتم🥲😂

با اونش میشه کنار اومد شما چطوری با موقعی که بخیه میزدن کنار اومدید من از الان استرس اونو دارم چون زایمان قبلیم خیلی درد داشت و اصلا نمی‌تونستم تحمل کنم

زیاد خوردم درد آنچنانی نداشت بعضی وقتا درد میکرد شیاف
دیکلوفناک استفاده میکردم

سوال های مرتبط