من ۲۰ تا بخیه خوردم دردم نداشتم گاهی یکم ک قابل تحمل هست
به نام خدا ۵۳ تا 😂
برا درداش چیکار کردم؟هیچی به فنا رفتم🥲😂
با اونش میشه کنار اومد شما چطوری با موقعی که بخیه میزدن کنار اومدید من از الان استرس اونو دارم چون زایمان قبلیم خیلی درد داشت و اصلا نمیتونستم تحمل کنم
زیاد خوردم درد آنچنانی نداشت بعضی وقتا درد میکرد شیاف
دیکلوفناک استفاده میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.